021 33328750 © THE ART OF PROGRAMMING -
آموزش مقدماتی سئو - قسمت دوم

یکی از مولفه های مهم برای ساخت یک استراتژی بازاریابی آنلاین خوب اهمیت دادن به مخاطب ها است. وقتیکه شما دقیقا مشخص کنید که هدف بازاریابی شما چه چیزی ست ، میتوانید بیشتر تاثیر بگذارید و کاربران خود را حفظ کنید.

ما هدفی که داریم این هست که به شما بگوییم "برای کاربران خود محتوای سایت را تولید کنید نه برای موتورهای جستجو! " سه گروه از کوئری ها هستند که مردم معمولا جستجو میکنند.

- انجام دادن : من میخواهم کاری رو انجام دهم..

2- مطلع شدن : من میخواهم اطلاعاتی کسب کنم.

3- رفتن : من میخواهم به مکان خاصی از اینترنت بروم. مثلا من میخواهم به سایت TAOP بروم.

وقتی که کاربر یک کوئری را مینویسد در محل سرچ و به سایت شما می آید، اول از همه به دنبال چیزی ست که برای آن به سایت شما آمده. این سوال کلیدی ای ست که موتورهای جستجوگر میلیون ها بار در روز بدنبال جواب آن هستند. وظیفه اصلی موتورهای جستجوگر نمایش جواب های مرتبط به مورد جستجوی کاربر است. بنابراین از خودتون بپرسید که مخاطب هدفتون چه کسانی هستند و مطمئن باشید که آن چیزی که لازم دارند را به آنها عرضه میکنید.

تست