021 33328750 © THE ART OF PROGRAMMING -
آموزش سئو - قسمت هفتم

ساختار یک لینک تگ لینک میتونه شامل عکس،متن،یا هر تگ دیگر از html باشه. همه ی آنها یک محوطه ی قابل کلیک میشوند که کاربران با آنها می توانند به صفحات دیگر هدایت شوند. این ها ناوبری اصلی اینترنت هستند. که به اسم هایپرلینک شناخته میشوند. در تصویر قبلی تگ a نقطه شروع یک لینک هست. یک لینک محل ارجاعی ست که به مرورگر و موتورجستجوگر اطلاع می دهد که این آدرس به کجا اشاره میکند. در این مثال آدرس taop.ir هدف لینک است. بعدی قسمت قابل مشاهده یک لینک به کاربران است. که میشود در دنیای سئو anchor_textخوانده می شود. مکانی ست که این لینک به آن اشاره میکند. لینکی که مثال زده شده است درباره "طراحی شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت taop" هست . پس anchor_text میشه" طراحی سایت taop " این ساده ترین روش لینک دادن است و این قابل فهم است برای موتورهای جستجوگر. ربات های موتورهای جستجوگر می دانند که این لینک ها باید به آرشیو اضافه شود. فرم های ارسال اجباری اگر شما کاربر رو احبار می کنید به پر کردن یک فرم برای دسترسی به محتوای خاص. در اینصورت موتورجستجوگر اصلا شانسی نداره تا این صفحات حفاظت شده را ببیند. فرم ها میتوانند شاملفرم ورود شوند یا یک نظرسنجی کاملا روشن باشند. در هر دو مورد ، ربات جستجوگر نمیتواند فرم ها را کامل کند، بنابراین هر محتوایی که تنها در صورت ورود قابل دسترس است برای موتورهای جستجوگر در دید نیست. لینک های در جاوا اسکریپت اگر شما از جاوا اسکریپت برای لینک هاتون استفاده کرده باشید. شاید متوجه باشید که موتورهای جستجوگر اون لینک ها را یا ایندکس نمی کنند یا اگر ایندکس کنند ارزش کمی برای آنها قائل می شوند.

tag