لوگوی Taop
لوگوی Taop fixed

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید : 44220918 - 021 یا برای ارسال پیام

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید : 44220918 - 021

نرم افزار CRM

با یکپارچگی کسب و کار خود را سازماندهی کنید

تمامی نرم افزار هایی که برای مدیریت شرکت یا سازمان تان لازم دارید به صورت یکجا و یکپارچه داشته باشید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، فروش، خرید، منابع انسانی، مدیریت وظایف، یادداشت ها، یادآوری ها، مدیریت ارسال و دریافت کالا، گزارشات جامع به همراه نمودارهای حرفه ای، اتوماسیون انبار، اتوماسیون مالی و خلاصه هر چیزی که به سازماندهی شرکت شما کمک میکند

همه ویژگی های شرکت های موفق در یکپارچگی و سازماندهی بخش های مختلف خلاصه شده است

چطور می شود کمتر هزینه کرد و بیشتر مدیریت داشت؟

سازماندهی باعث رشد حداقل 40 درصدی کسب و کار شما خواهد شد

انضباط انجام فعالیت ها به رشد شرکت در شرایط تلاطم اقتصادی نیز کمک خواهد کرد

به خودتان فرصت بیشتر مدیریت کردن دهید و فعالیت های اجرایی را از طریق نرم افزار کنترل کنید

یک راهکار یکپارچه و ارزان برای سازماندهی کسب و کار راه حل شماست

CRM چیست

وقتی از بالا به ماجرا نگاه کنیم فقط و فقط دو عامل اصلی را باید از سی آر ام انتظار داشته باشیم، کاهش هزینه ها به صورت محسوس، افزایش سود کسب و کار ؛ این دو ویژگی از بارز ترین و بزرگترین اهداف استفاده از CRM می باشد، حالا سوال اینجاست؛ سی آر ام چطور این ویژگی هارا تضمین می کند؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای همه ی بخش های بیزینس شما نقشه و پلن دارد، از شروع ماجرا که پیدا کردن و معرفی کسب و کار به مشتری می باشد تا مرحله پایان فروش و ذخیره کردن اطلاعات مشتریان. سی آر ام با کاهش زمان انجام کار های روزانه و مدیریت بهینه و منظم می تواند وقت بیشتری را برای شما ذخیره کند همچنین با یادآوری ها و امکانات بسیار متنوعی که برای بخش های مختلف کار دارد نظم وصف نشدنی به اکثر فرایند های سیستم کاری شما می بخشد. از استراتژی های اصلی نرم افزار CRM می تواند به کنترل فرایند های داخلی شرکت، مدیریت مسائل مرتبط با پرسنل، مدیریت و اتوماسیون مالی و انبار، مدیریت وظایف و یادآوری و یادداشت اشاره داشت.

معرفی توانایی های نرم افزار CRM سنا

سنا قابلیت های کاربردی بسیاری برای مدیریت اتفاقات درون مجموعه کاری دارد، از مدیریت جلسات گرفته تا مدیریت مرخصی ها و ورود و خروج پرسنل. نرم افزار CRM سنا امکان بررسی و داده کاوی اتوماتیک را نیز به مدیران سیستم می دهد.

احراز هویت

احراز هویت کاربران

ارسال پست الکترونیکی و پیام کوتاه

ارسال پست الکترونیکی و پیام کوتاه

پنل ارتباط با تلگرام

پنل ارتباط با تلگرام

مدیریت گارانتی و محاسبات تخفیف کالا ها

مدیریت گارانتی و محاسبات تخفیف کالا ها

مدیریت چک ها

مدیریت چک ها

مدیریت هزینه های  ارسال، خدمات و ...

مدیریت هزینه های ارسال، خدمات و ...

گزارش های مالی

انواع گزارش های مالی

کنترل ورود و خروج به انبار و کنترل موجودی انبار

کنترل ورود و خروج به انبار و کنترل موجودی انبار

اتصال به بارکدخوان

اتصال به بارکدخوان

تعریف و مدیریت پروژه ها

تعریف و مدیریت پروژه ها

ثبت یادداشت و یادآوری

قابلیت ثبت یادداشت و یادآوری

گزارشات روزانه، ماهانه، سالانه

گزارشات روزانه، ماهانه، سالانه

کسب و کار شما با نرم افزار CRM سنا پرسود تر، کم هزینه تر و موفق تر می شود

بخش های مختلف نرم افزار CRM سنا

مدیریت مشتری و تماس های تلفنی

گردش کار در هر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند وجود داشته باشد ولی چیزی که باعث تفاوت گردش کاری در سی آر ام سنا شده است بهینه بودن و نظم بالا و مدیریت ساده ی این گردش کار می باشد. گردش کاری به چارتی گفته می شود که مراحل انجام فرایند کاری را مشخص می کند به عنوان مثال در گردش کاری بخش فروش تعبیه شده در نرم افزار CRM سنا مراحل را به این صورت می توان تعریف کرد:
صدور پیش فاکتور > تایید مدیر فروش > پیگیری کارشناس و تایید خریدار > مدیریت روش های ارسال > تایید بخش مالی > خروج از انبار > تحویل به پیک یا باربری > تایید نهایی بخش مالی
این مدیریت یکپارچه را فقط در نرم افزار CRM سنا می توان مشاهده کرد.


کنترل فرآیند خرید و فروش

شما می توانید با استفاده از نرم افزار CRM در همه ی بخش های کاری مانند فروش، خرید ، ورود و خروج انبار، محاسبات میزان فروش روزانه ماهانه و سالیانه و جمع کل فروش گزارش کامل و جامعی را داشته باشید. گزارش عملکرد فروش به شما کمک می کند نقاط ضعف و قوت کار خود را پیدا کرده و تلاش برای مرتفع کردن چالش ها و تقویت نقاط مثبت فرایند فروش خود ساده تر و بهینه تر بکنید.
شما می توانید برای هر کدام از پرسنل فروش خود یک گزارش تفکیک شده داشته باشید که این گزارش می تواند در زمینه تعداد مشتریان ثبت شده در سیستم و میزان فروش کل باشد. مقایسه جمع کل پیش فاکتور ها و جمع کل فاکتور های نهایی می تواند یک شمای کلی از فعالیت پرسنل فروش به مدیر فروش سازمان منتقل کند.


مدیریت جامع یادداشت ها، یادآوری ها و جلسات کاری

یک پرسنل فروش ممکن است در روز بیش از 100 یا حتی 200 پیگیری را انجام دهد و نتایج گوناگونی دریافت کند، نرم افزار CRM سنا می تواند با قابلیت تنظیم یادداشت و یاد آوری به فرش کمک کند تا هیچ پیگیری را از دست ندهد و هیچ مشتری بدون پاسخ نماند. با افزایش فشار کاری ممکن است جلسات کاری نیز تحت الشعاع قرار بگیرد پس با مشخص کردن جلسات خود در سی آر ام می توانید مدیریت بهتری روی رویداد ها داشته باشید.


کنترل ورود و خروج پرسنل و مدیریت فرآیندهای مرخصی

از مزیت های دیگر CRM سنا می توان به تخصیص بخشی برای کنترل ورود و خروج پرسنل و همچنین فرایند گرفتن مرخصی اشاره کرد، دیگه برای گرفتن مرخصی نباید همه ی مراحل را به صورت حضوری و فیزیکی انجام بدید، می تونید درخواستتون رو داخل سیستم ثبت کنید و فقط انجام مراحل مرخصی را ببینید، بعد از پایان گردش کار مرخصی شما در سیستم ثبت میشه و می تونید از مرخصیتون استفاده کنید.


اتوماسیون مالی

با قابلیت اتوماسیون مالی نرم افزار CRM سنا شما یک نرم افزار حسابداری با فرایند های خاص خودش رو در دل سنا در اختیار دارید. محاسبات و الگوریتم های محاسباتی از جمله ویژگی های اتوماسیون مالی و حسابداری نرم افزار سنا می باشد. پیگیری واریزی ها، چک ها و روش های پرداخت، تسویه حساب مشتری و ... از جمله فعالیت هایی است که در اتوماسیون مالی سی آر ام سنا انجام می شود.


اتوماسیون انبار

اتوماسیون انبار برای همه ی بخش های مجموعه دارای اهمیت می باشد، چه کارشناس فروش و مدیر فروش، چه مدیر سیستم و حتی مدیر مالی مجموعه با انبار سر وکار دارند، همه ی پرسنل تا حد دسترسی باید موجودی انبار را داشته باشند تا بتوانند استراتژی فروش خود را بر اساس آن تعیین کنند. همچنین مدیر مجموعه برای خرید و فروش نیز نیاز به اطلاعات جامع در این زمینه دارد. کالا های وارد شده و خارج شده در انبار در اتوماسیون انبار نرم افزار سی آر ام Sana دسته بندی و ثبت می شوند.


داشبورد گزارشات پیشرفته

اصلی ترین عاملی که باعث تمایز سنا با سایرین می شود کاربرپسند بودن پنل یا پیشخوان این سی آر ام می باشد که نشان از حرفه ای بودن و بهینه بودن آن است، در این نرم افزار CRM شما به همه ی بخش ها به راحتی دسترسی دارید و به سادگی می توانید مشکلات خود را برطرف کنید. این پنل هم می تواند در نسخه وب استفاده شود و هم در تلفن های همراه شما قابلیت استفاده دارد، حتی اپلیکیشن اندرویدی نیز برای سی ار ام سنا تولید شده که دسترسی به سی ار ام را در تلفن همراه شما ساده تر می کند.


پنل مشتریان با قابلیت ارسال و دریافت تیکت و پشتیبانی

نگران نباشید، ما همیشه در دسترس هستیم. هر سوال یا آموزشی که نیاز داشتید می توانید از طریق پنل ارسال و دریافت تیکت با ما در ارتباط باشید. سی آر ام سنا رسالت خود را در خدمت رسانی هرچه با کیفیت تر به مشتریان خود بنا نهاده است، فقط کافیست با ارسال یک تیکت از کارشناسان پشتیبانی کمک بگیرید.


مدیریت مشتریان و تماس های تلفنی

کارشناسان فروش با اولویت بیشتر ولی سایر کارمندان یک مجموعه نیز نیاز به استفاده از ارسال و دریافت و مدیریت پیامک و ایمیل دارند، ارسال و دریافت پیامک از مشتری و همچنین مدیریت ارسال ایمیل با پنل فوق العاده ساده ولی کاربردی از مزیت های استفاده از نرم افزار CRM سنا می باشد که در کمتر جایی نظیر این را دیده اید. تعامل کارشناس فروش با مشتریان هرچه بیشتر و حرفه ای تر باشد نتیجه کار نیز به همان نسبت پیشرفت می کند. گزارش کامل تعداد پیامک های ارسالی و پاسخ های دریافتی و سایر امکانات پنل شما را از استفاده از هرگونه پنل جداگانه بی نیاز می کند.


مدیریت جامع یادداشت ها، یادآوری ها و جلسات کاری

همه ی فعالیت های پرسنلی که در سی آر ام تعریف شده است در سیستم ثبت می شود پس مدیر سیستم می تواند در لحظه فعالیت هر کدام از کاربران CRM را بررسی و مشاهده کند. این موضوع می تواند در بالا رفتن راندمان و بازدهی کاری تاثیر به سزایی داشته باشد. این اطلاعات در پنل مدیریت قابل مشاهده است.


مدیریت مشتریان و تماس های تلفنی

در مورد مزایا ها و حتی الزامات استفاده از این سیستم جامع و کاربردی سخن گفتیم، با نصب این نرم افزار و بهره گیری از آن می توانید بسیاری از کار های خود را ساده تر کنید و در زمان کمتری انجام دهید، تعامل خود با مشتریان خود را پیشرفته تر کنید و باعث افزایش سود شرکت و کمتر شدن هزینه ها شوید. نصب و راه اندازی سی آر ام سنا کمتر از چند ساعت زمان می برد تا برای استفاده آماده شود. پشتیبانی فوق العاده قوی و فعال اطمینان خاطر شما را تضمین می کند که هیچگاه به مشکل بر نخواهید خورد.

نگاهی به شرکت هایی که نرم افزار CRM سنا را انتخاب کرده اند

قبل از استفاده از سنا(1396)

بعد از استفاده از سنا(1397)

نمودار استفاده از سنا

67

نصب فعال

12,122

کاربر فعال

962,630

فاکتور ثبت شده

275,523

مشتری ثبت شده

%97

رضایت از سنا

افزایش بازدهی کارمندان با استفاده از نرم افزار CRM

تماس با ما

تماس با مدیر09124504134

تماس با شرکت02144220918

ایمیل شرکتINFO[at]TAOP.IR

عکس شرکتبلوار مرزداران بلوار آریافر خیابان معتمدی پلاک 7 هلدینگ پیشرو

درباره ما

هنر برنامه نویسان پارسی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی انواع وبسایت، اپلیکیشن، و نرم افزار crm مشغول ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سنا بزرگترین و جامع ترین نرم افزار CRM طراحی شده توسط تیم قدرتمند Taop

  • TAOP در فیسبوک
  • TAOP در گوگل پلاس
  • TAOP در اینستاگرام
  • TAOP در تلگرام

تمامی حقوق وبسایت متعلق به هنر برنامه نویسان پارسی میباشد.هرگونه کپی برداری از مقالات این سایت بدون اجازه پیگرد قانونی دارد.